میکاپ عروس کات کریس برزیلی در زاهدان از خدمات ما در تنها مرکز تخصصی عروس به مدیریت سرکار خانم آزاده بدخشان است. میکاپ کات کریس از محبوب‌ترین سبک‌های میکاپ صورت از دهه 60 است که همیشه روی صورت بازیگران هالیوودی نیز انجام می‌شود. تمرکز میکاپ عروس کات کریس برزیلی روی آرایش چشم است. در این سبک از میکاپ عروس از سایه چشم تیره به همراه یک خط بالای خط واقعی پلک استفاده می‌شود. اجرای این سبک از میکاپ عروس نیازمند تخصص و تجربه بالای میکاپ آرتیست است. ما در مرکز آزاده بدخشان با سالها تجربه و تخصص و با بیش از 35 مدرک بین‌المللی انواع سبک‌های میکاپ عروس را به بهترین شکل برای شما عزیزان اجرا می‌نماییم.

مراحل آرایش و میکاپ عروس کات کریس برزیلی

برای انجام میکاپ کات کریس لازم است تا لوازمی مانند آکوا، سایه، پودر بیک، فون زمینه، کانسیلر، پرایمر، پالت کانتور نیاز است که تمامی این موارد را از بهترین و باکیفیت‌ترین برندها استفاده می‌نماییم. تا بتوانیم کیفیت میکاپ عروس را به بیشترین حد ممکن رسانیم و ماندگاری زمان آرایش را نیز افزایش دهیم.

در قدم اول برای عروس‌های نازنین اقدامات لازم برای پاکسازی پوست را انجام می‌دهیم. سپس آرایش را شروع می‌کنیم. ابتدا پشت پلک را پرایمر می‌زنیم تا علاوه بر افزایش ماندگاری آرایش بتوان پشت پلک صافی داشته باشیم. سپس از کانسیلر استفاده می‌کنیم. فاصله زمانی بین زدن پرایمر و کانسیلر باید حدودا بین 5 تا 10 دقیقه باشد.

کامپکت به فیکس کردن میکاپ چشم کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل در مرحله بعدی از کامپکت استفاده می‌کنیم. این کار چربی کانسیلر را نیز از بین خواهد برد. سایه چشم بسته به رنگ پوست شما عزیزان، فصل، رنگ لباس اگر سفید نباشد و فرم چشم‌هایتان انتخاب می‌باشد. با توجه به اینکه خانم آزاده بدخشان متخصص در علوم زیبایی شناسی نیز می‌باشند می‌توانند بهترین پیشنهاد ممکن را به شما عزیزان دهند. قبل از زدن سایه حتما از آکوا استفاده می‌شود.

برای ایجاد تقادن بین چشم‌ها، سایه هر دو چشم را به صورت همزمان می‌زنیم.

در کشیدن سایه فرم چشم‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مطمئن باشید بهترین تکنیک‌ها را برای شما عزیزان پیاده خواهیم کرد تا در شب عروسی همچون یک پرنسس بدرخشید.

میکاپ عروس کات کریس برزیلی در زاهدان

آرایش عروس کات کریس توسط آزاده بدخشان در زاهدان

سرکار خانم آزاده بدخشان با 35 مدرک بین‌المللی و شرکت در دوره‌های بزرگترین اساتید میکاپ دنیا، بهترین خدمات میکاپ عروس را به شما عزیزان ارائه می‌نمایند. لازم به ذکر است که تنها مرکز تخصصی عروس ر سیستان و بلوچستان هستیم. تا به امروز نیز توانستیم تا با بالاترین کیفیت ممکن رضایت عروس خانم‌های عزیز بسیار زیادی را به دست آوریم. اگر شما هم به دنبال یک مرکز معتبر برای شب عروسی‌تان هستید حتما با ما در مرکز عروس آزاده بدخشان در ارتباط باشید.

نمونه‌های میکاپ و آرایش کات کریس برزیلی