مقالات

آرایش چشم مجلسی برای انواع چشم‌ها

آرایش چشم مجلسی

مدل‌های زیبای آرایش چشم مجلسی و عروس بسیار زیاد و متنوع هستند. چنانچه بخواهید بهترین آرایش چشم را داشته باشید باید با نوع چشم خود آشنا باشید. چشم‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند. بنابراین باید آرایشی دقیق و بی نقص داشته باشند. در این صورت نقص در فرم صورت و چشم شما کمتر به نظر می‌رسد. بنابراین جذابیت چهره شما بیشتر می‌شود. به طور کلی، میکاپ درست چشم باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خانم‌ها می‌شود. بنابراین بهتر است در انتخاب آرایش چشم حساسیت و دقت به خرج دهید. در ادامه این مطلب از بهترین میکاپ آرتیست زاهدان سایت آزاده بدخشان به ترفندها و نکات مهم درباره آرایش چشم می‌پردازیم.

مدل‌های زیبای آرایش چشم مجلسی

چنانچه بخواهید آرایش چشم مجلسی و شیکی داشته باشید باید بهترین ترفندها و نکات مهم آن را برای میکاپ عروس بدانید. در زیر به توضیح آرایش چشم برای چشم‌های ریز و ….. پرداخته‌ایم:

آرایش چشم ریز مجلسی

برای اینکه آرایش چشم مجلسی داشته باشید نکات زیر را برای چشم‌‌های ریز به کار ببرید:

  • برای آرایش چشم ریز ابتدا پشت پلک را به خوبی با بیوتی بلندر و کرم پودر پوشش دهید تا ظاهری یکدست پیدا کند.
  • برای اینکه آرایش چشم مجلسی داشته باشید ابتدا با سایه روشن پشت پلک بالا را بپوشانید. بهترین رنگ سایه برای این فرم چشم، رنگ‌های نقره‌ای و عاجی هستند. از سایه خلی سرد استفاده نکنید. همچنین توجه داشته باشید که رنگ‌های تیره هم سبب کوچکی بیشتر چشم می‌شوند. طریقه زدن سایه چشم بسیار مهم است. زیرا کمی اشتباه می‌تواند چشم را بزرگتر، کوچکتر و یا با فاصله کم و زیاد نشان دهد. حتما باید به گونه‌ای سایه را پخش کنید که نگاه شما گیرا و جذاب باشد. رنگ سایه روشن روی کل پلک و رنگ متوسط را روی پلک پایین بزنید. از رنگ تیره برای گوشه خارجی چشم استفاده کنید تا نگاه جذاب و عمقی داشته باشید. حتما این رنگ‌ها را به خوبی پخش کنید تا سایه‌تان 3 رنگ نباشد.
  • بهترین و ساده‌ترین راه برای بزرگی بیشتر چشم، فر کردن مژه‌ها با فرمژه است. حتما قبل از ریمل مژه‌ها را فر کنید. اما اگر فراموش کردید می‌توانید زمانی که ریمل خشک شد از فرمژه استفاده کنید.
  • ریمل مژه‌های پایین در بزرگی چشم تاثیر زیادی دارد. برای اینکه این کار را انجام دهید ابتدا مژه‌های پلک بالایی را ریمل بزنید. سپس بدون ورود مجدد فرچه به داخل ظرف، مژه‌های پایین را ریمل بزنید. باید فرچه ریمل را به طور عمودی نگهدارید و روی مژه‌های پلک پایین، عقب و جلو ببرید.
  • یکی دیگر از راه‌های بزرگتر نشان دادن چشم‌های ریز، استفاده از خط چشم سفید است. برای آرایش چشم مجلسی می‌توانید پایین پلک را با مداد سفید بکشید. حتما از مدادی نرم استفاده کنید تا پلک دچار آسیب نشود. همچنین می‌توانید برای روشن‌تر کردن گوشه داخلی چشم با مداد گوشه پلک را روشن کنید.
  • یکی دیگر از نکات مهم برای آرایش چشم مجلسی ریز توجه به ابروها است. ابروهایی با قوس خفیف باعث بزرگی بیشتر چشم می‌شود.

آرایش چشم ریز و پف‌دار

چنانچه چشم ریز دارای پف و لکه و ….  دارید به هیچ عنوان از ریمل مژه‌های پایین استفاده نکنید. چون این کار در آرایش چشم ریز و سیاه باعث برجستگی بیشتر سیاهی و پف‌ها می‌شود. چنانچه چشمهای کبود و سیاهی دارید با کانسیلر این سیاهی را کاهش دهید. سپس آرایش چشم مجلسی را شروع کنید.

آرایش چشم زیبا و شیک

حتما قبل از آرایش چشم مجلسی و شیک ، ابتدا پوست و پشت پلک‌ها را با کرم پودر صاف و یکدست کنید. می‌توانید برای اینکه آرایش چشم جذابی داشته باشید با رنگ سایه مناسب یک مدل خط چشم مناسب بکشید. برای ترکیب سایه می‌توانید از ترکیب رنگ‌های روشن و تیره استفاده کنید. برای خط چشم جذاب می‌توانید از مدل‌های کشیده‌ استفاده کنید. بهتر است این مدل کشیده، بلند و جذاب مانند چشم آهو باشد. سپس برای تکمیل آرایش خود از ریمل استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مژه‌های مصنوعی و یا کاشت استفاده کنید. این موارد جلوه‌ی خاصی به چشم‌ها می‌دهد.

آموزش خط چشم زیبا و تمیز

برای اینکه آرایش چشم مجلسی زیبایی داشته باشید به ابروهای خود اهمیت دهید. شما می‌توانید به کمک ژل ابرو، ریمل ابرو و مداد ابرو به ابروهای خود حالت دهید. برای آرایش چشم جذاب و شیک از خط چشم‌های دم کوتاه و نازک استفاده کنید.

در صورتی که تمایل دارید می‌توانید برای آرایش چشم مجلسی از لنز استفاده کنید. در این صورت جذابیت خاصی به چشم‌ها می‌دهید.

آرایش چشم مجلسی دخترانه با متدهای حرفه‌ای

از پرایمر و کانسیلر در پشت پلک‌ها برای ماندگاری بیشتر آرایش استفاده کنید.  سپس از سایه چشم استفاده کنید. برای جذابیت بیشتر آرایش می‌توانید رنگ سایه با رنگ لباس و آرایش لب هماهنگ کنید.برای چشم لایت و دخترانه از رنگ‌های ملایم و مات استفاده کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌های خنثی و روشن را با یکدیگر ترکیب کنید تا میکاپ چشم جذابی داشته باشید. بعد از سایه چشم با خط چشم به چشم‌ها فرم و حالت دهید. می‌توانید برای میکاپ حرفه‌ای چشم از خط چشم در قسمت پایینی چشم استفاده کنید. اگر می‌خواهی چشمان خاص‌تری داشته باشید قبل از خط چشم از مژه مصنوعی استفاده کنید. استفاده از خط چشم‌های رنگی باعث جذابیت خاصی به فرم چشم‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *