مقالات

آرایش صورت گرد با نکات مهم برای لاغر شدن چهره

آرایش صورت گرد

برای آرایش صورت گرد و تپل باید از رنگ‌های آرایشی مناسب استفاده کرد. در ادامه این مطلب از سایت آزاده بدخشان، بهترین میکاپ آرتیست زاهدان به نحوه آرایش صورت گرد و گندمی با متدهای جدید و روز پرداخته‌ایم. مدل برداشتن ابروها و آرایش ابروها تاثیر زیادی در کاهش گردی صورت دارد. برای آرایش صورت گرد دخترانه بهتر است مدل ابروها تیز و زاویه دار باشند تا صورت کشیده و لاغر بنظر برسد. هر فردی فرم صورت مخصوص به خود را دارد و میکاپ صورت برای صورت‌ها با فرم مختلف باهم متفاوت هستند.

اغلب خانم‌هایی که صورت گرد دارند دوست دارند با تکنیک‌های آرایشی، صورت خود را کشیده‌تر کنند. مدل آرایش صورت گرد باید به صورتی انتخاب شود که تا حدودی گردی صورت کم شود و صورت کشیده و لاغر نشان داده شود. در ادامه بهترین میکاپ برای صورت گرد را آموزش می‌دهیم. خانم آزاده بدخشان برای آرایش صورت گرد، بهترین میکاپ عروس در زاهدان را انجام می‌دهند و با ارائه متد جدید، فرم صورت را کشیده‌تر می‌کنند.

مدل آرایش صورت گرد و نکاتی که باید بدانید

صورت افراد مختلف می‌تواند در فرم‌های گرد، مربعی و… باشد. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد از فرم چهره خود رضایت نداشته باشند. در ادامه با استفاده از تکنیک‌های آرایشی مختلف به راحتی می‌توانید ایرادها و نقاط ضعف صورت خود را بپوشانید و حتی تغییراتی در فرم چهره خود ایجاد کنید. همچنین میکاپ صورت علاوه بر اینکه باعث زیبایی و جذابیت بیشتر چهره می‌شود باید بتواند عیب‌ها و نقص‌های چهره را بپوشاند. در ادامه ترفندهایی برای میکاپ صورت گرد به شما عزیزان ارائه داده‌ایم:

انتخاب رنگ مواد آرایشی برای آرایش صورتهای گرد

در اولین مرحله میکاپ صورت گرد باید رنگ کرم پودر و سایه و رژگونه را انتخاب کنید. برای صورت‌های گرد بهتر است از کرم پودری استفاده کنید که رنگ هلویی دارد. چراکه این رنگ دارای بیس صورتی است و گردی چهره را کمتر می‌کند و در عوض رنگ‌های روشن باعث گرد شدن بیشت از حد چهره می‌شوند. رنگ سایه برای صورت‌های گرد باید دودی و تیره باشد. اگر که می‌خواهید رنگ سایه خود را با لباستان ست کنید، بهتر است در زیر ساخت سایه و گوشه‌هایی از چشم، از سایه تیره استفاده کنید. برای رنگ رژلب بهتر است از رنگ‌های گرم و شاد و پررنگ استفاده کنید.

آماده سازی پوست

قبل از شروع میکاپ بهتر است که آماده سازی پوست قبل از میکاپ را انجام دهید. برای پاکسازی پوست بخور دادن بهترین روش است. چراکه بخور صورت باعث می‌شود تا آرایش بر روی صورت بنشیند و مصنوعی دیده نشود. استفاده از ماسک‌های زیبایی برای پاکسازی پوست بسیار عالی هستند. بعد از اینکه پوست را پاکسازی کردید بهتر است از یک ضدآفتاب باکیفیت خوب استفاده کنید. بعد از اینکه ضدآفتاب جذب پوست شد، از کرم پودر هلویی برای یکدست شدن پوست استفاده کنید. چراکه رنگ‌های هلویی به دلیل وجود بیس صورتی، گردی صورت را کمتر نشان می‌دهند.

اما اگر می‌خواهید صورت خود را کانتور کنید تا باریک‌تر بنظر برسد از دو یا سه رنگ کرم پودر استفاده کنید و به مناطقی باعث باریک شدن چهره می‌شود، کرم تیره بزنید. همچنین مناطقی که باعث تقویت چهره می‌شود را کرم روشن بزنید. این ترفند آرایشی یکی از کاربردی‌ترین ترفندها برای میکاپ صورت است. (برای آرایش صورت گرد به هیچ عنوان از رنگهای خیلی روشن کرمپودر استفاده نکنید.)

آرایش بینی برای صورت گرد

برای کانتور بینی در صورت‌های گرد باید با پودر تیره‌تر از پایه پوست، دو طرف تیغه بینی را تا حدود 1 سانتی متر قبل از سوراخ بینی تیره کرد. نباید از رنگ تیره بر روی تیغه بینی استفاده کنید. چراکه در این حالت، بینی بد فرم می‌شود. بنابراین باید روی تیغه بینی را رنگ روشن بزنید تا تضاد بین رنگ تیره و روشن، حالت بینی را زیباتر نشان دهد. اگر بینی بلندی دارید بخش پایینی بینی یعنی میان دو سوراخ بینی را هم تیره کنید.

آرایش ابرو و مدل برداشتن ابرو برای آرایش صورت گرد و تپل

مدل آرایش ابرو و مدل برداشتن ابرو می‌تواند گردی صورت را تا حدودی کاهش دهد. خانم‌هایی که صورت گرد دارند، بهتر است ابروهای خود را به صورت زاویه دار و به صورت منحنی رو به بالا بردارند تا صورت آنها کشیده‌تر به نظر برسد.

ترفند خط چشم و سایه برای آرایش صورت گرد و گندمی

خانم‌هایی که صورت گرد و چشمان درشتی ندارند بهتر است از خط چشم‌های شکسته و رو به بالا استفاده کنند. همچنین خانم‌ها با صورت گرد و چشمان درشت بهتر است خط چشم بسیار نازک بکشند. اما اگر از خط چشم استفاده نکنند بهتر است و بجای آن از ریمل برای مژه‌های پلک بالا و پایین استفاده کنند. اما اگر چشم‌های ریزی دارید از خط چشم دنباله دار استفاده کنید.

خانم‌هایی که صورت گرد دارند بهتر است رنگ سایه چشم‌هایشان را از بین رنگ‌های تیره مثل دودی و خاکستری انتخاب کنند. همچنین بهتر است مدل سایه چشم این افراد به صورت فرم هشتی تیز باشد. اگر شما هم تمایل دارید که از رنگ‌های روشن برای سایه چشم استفاده کنید بهتر است در زیر ساخت سایه چشم از رنگ‌های تیره و دودی استفاده کنید. سپس روی این سایه‌ها را با کمک سایه‌های روشن و براق بپوشانید.

رژگونه برای میکاپ صورت گرد و تپل

بعد از آرایش چشم، نوبت به رژگونه می‌رسد. برای اینکه به نحوه صحیحی رژگونه را بر روی گونه‌های خود بزنید بهتر است ابتدا گونه‌ها و لپ‌ها را با مکش به داخل ببرید. سپس با کمک براشی نرم و پهن، رژگونه را از روی برآمدگی گونه‌ها به سمت بالا و تا نزدیکی چشم‌ها به صورت دورانی بزنید.

رنگ رژلب مناسب برای آرایش صورت گرد دخترانه

در مرحله آخر میکاپ، رنگ رژلب را انتخاب کنید. برای میکاپ صورت گرد دخترانه بهتر است رنگ رژلب را از بین رنگ‌های شاد و گرم و پررنگ انتخاب کنید.

مدل مو برای صورت گرد

یکی از ترفندها و نکات مهم برای آرایش صورت گرد، نحوه  بستن مو برای صورت گرد باید به گونه‌ای بسته شود که صورت را بیضی‌تر نشان دهد. پس برای این کار بغل مو را بکشید. با این کار صورت گرد، لاغرتر به نظر می‌رسد. اگر پیشانی بلندی دارید، مو را می‌توانید یک طرفه شانه کنید و در صورتی که پیشانی کوتاهی دارید بهتر است مو را در بالای سر جمع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *