مقالات

آرایش لب قلوه‌ ای و ترفندهای آن

آرایش لب قلوه‌ای و ترفندهای آن

آرایش لب قلوه‌ای و برجسته کردن لب می‌تواند لب‌های شما را زیباتر و چهره را تاثیر گذارتر کند. آرایش لب غنچه‌ای و برجسته برای بسیاری از خانم‌ها جذاب است. بسیاری از خانم‌ها هستند که دوست دارند لب‌های برجسته‌ای مثل آنجلینا جولی و بازیگرهای هالیوودی داشته باشند. با این وجود بسیاری از خانم‌ها هستند که هم لب قلوه‌ای دوست دارند و هم از روش‌هایی مانند تزریق ژل و یا روش برجسته کردن لب با مسواک و … متنفر هستند. اما اگر شما هم جزو این افراد هستید نگران نباشید. چراکه با آموزش بزرگ کردن لب با آرایش می‌توانید لب‌های بزرگتر و زیباتری داشته باشید. پس تا انتهای این مطلب از وب سایت آزاده بدخشان بهترین میکاپ آرتیست زاهدان که بهترین میکاپ عروس در زاهدان را انجام می‌دهد با ما همراه باشید تا متوجه شوید که چگونه با آرایش لب های خود را پرتر و برجسته تر کنید؟

برجسته کردن لب ها

آموزش آرایش لب قلوه‌ای

مراحل آرایش لب قلوه‌ای به شکل زیر است:

لایه برداری لب برای آماده سازی آرایش لب قلوه‌ای

برای آرایش لب غنچه‌ای هر 3 روز یکبار پوست لب را اسکراب و لایه‌برداری کنید. این کار باعث می‌شود پوست لب نرم شود و سلول‌های مرده پوست از بین برود. اما توجه داشته باشید بیش از حد این کار را انجام ندهید. زیرا پوست لب خشک می‌شود و ممکن است لب خون بیفتد. حتما صبح‌ها بعد از خواب و شب‌ها قبل از خواب پوست لب را نرم کنید. برای نرم شدن لب‌ها می‌توانید از چای کیسه‌ای استفاده کنید. ابتدا چای را در آب داغ بگذارید و بعد از چند دقیه بیرون بیاورید. بعد از خنک شدن به مدت 3 دقیقه بر روی لب بگذارید.

استفاده از کرم پودر تیره یا پنکک برای آرایش لب قلوه‌ای

بر روی لب‌ها مقداری کرم پودر با بیوتی بلندر زیر خط لب پایین و قسمت میانی لب بزنید. این کار باعث می‌شوذ تا پوست لب صاف و یکدست شود و راحت‌تر بتوانید خط لب بزنید. همچنین اگر زمان کافی برای کانسیلر زدن ندارید می‌توانید از همین خط تیره برای برجسته کردن لب استفاده کنید.

طرز کشیدن خط لب قلوه‌ای

هنگام خرید خط لب توجه کنید که رنگ آن با رنگ طبیعی لب یکسان باشد. یا اینکه کمی پر رنگ‌تر از رژلب باشد. برای خط لب کشیدن ابتدا بالای لب را عدد 7 بکشید. سپس پایین لب را خط بکشید و خطوط را بهم وصل کنید. حتما از خط لب با بافت نرم و روان استفاده کنید. از خط لب‌های خیلی تیره استفاده نکنید. زیرا باعث کوچکتر دیده شدن لب‌ها می‌شود. حتما قبل از خط لب کشیدن مداد را بتراشید تا آرایش لب بی نقصی داشته باشید.

پر کردن گوشه‌های لب

برای آرایش لب قلوه‌ای با مداد تیره‌تر گوشه‌های لب را پر رنگ کنید. این کار باعث می‌شود قسمت وسط لب برجسته‌تر باشد.

استفاده از رژ لب نود برای آرایش لب قلوه‌ای

برای اینکه لب‌هایی برجسته با جذابیت بیشتری داشته باشید از برق لب یا رژ لب حجم دهنده استفاده کنید. در نهایت اگر لب‌هایی جذاب و جالب داشته باشید ار رژ قرمز برای قرارهای خاص استفاده کنید. تمام قسمت‌های لب را با رژ لب پر کنید.رژ لب تیره باعث کوچکتر شدن لب‌ها می‌شود. اما رژ لب نود و روشن لب‌ها را برجسته می‌کند.

قلموی لب برای آرایش لب باریک

یک قلموی لب را با رژ لب ترکیب کنید و تا پر رنگی رژ لب کمتر و محو شود. این کار سبب می‌شود تا آرایش لب قلوه‌ای داشته باشید.

از مداد سفید یا سایه سفید برای آرایش لب قلوه‌ای استفاده کنید

برای داشتن لب برجسته از خط لب سفید برای بالای کمان لب استفاده کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که بیش از حد از خط طبیعی لب فراتر نروید.بعد از این کار آن را محو کنید.

استفاده از کانسیلر برای آرایش لب قلوه‌ای

برای اینکه بخواهید لب را کوچک یا بزرگ کنید از کانسیلر استفاده کنید. این ماده آرایشی باید با رنگ پوست هماهنگ باشد. از کانسیلر برای لب و اطراف آن استفاده نمایید.

کانتور لب

برای اینکه آرایش لب قلوه‌ای شیک و جذابی داشته باشید لب را کانتور کنید. با یک براش آرایشی و کانسیلر 1 یا 2 درجه تیره‌تر می‌توانید لب را بزرتر نشان دهید.

برجسته کردن لب با آرایش با چند ترفند ساده

برای اینکه آرایش لب قلوه‌ای را به بهترین شکل انجام دهید نکات زیر را رعایت کنید:

  • لایه برداری لب را با شکر قهوه‌ای و آب انجام دهید. برای این کار محلول را به صورت دایره‌ای بر روی لب‌ها بمالید و سپس لب‌ها را بشویید. همچنین می‌توانید با مسواک به آرامی بر روی لب ماساژ دهید.
  • نوشیدن آب سبب می‌شود لب‌ها پر حجم‌تر شود. لب‌های ترک خورده و خشک نشانه این است که آب بدن کم است.
  • استفاده ار رژ لب‌های ارزان برای آرایش لب قلوه‌ای سبب می‌شود که لب‌های خشکی پیدا کنید. همیشه از رژلب‌های کمی گرانت‌ر و با کیفیت استفاده کنید تا لب‌ها دچار حالت زشتی نشوند.
  • وازلین و برق لب سبب مرطوب شدن پوست لب می‌شود.
  • زمانی که از کرم دور چشم استفاده می‌کنید کمی از آن را به لب‌هایتان بزنید.
  • لب را با زبان خیس نکنید. چراکه این کار سبب خشکی لب و ترک خوردن لب‌ها می‌شود.
  • دائما لب را نرم کنید. در صورت فراموشی نرم کردن لب باعث می‌شود که ظاهر بدی برای لب‌های شما ایجاد شود. خندیدن با لب‌های ترک خورده باعث می‌شود که لب‌ها شکاف بخورد.

اهمیت آبرسان و بالم لب برای آرایش لب قلوه‌ای

لب بی‌آّب و خشک سبب جمع شدن لب می‌شود و کوچکتر دیده می‌شود. برای جلوگیری از خشکی لب از آبرسان مناسب، پماد ویتامین A یا AD و بالم لب با کیفیت استفاده کنید. با این کار و آبرسانی لب‌ها برجسته می‌شود.

آموزش ویدئویی قلوه ای کردن لب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *