مقالات

پوشاندن لکه های صورت با آرایش

پوشاندن لکه های صورت با آرایش

پوشاندن لکه های صورت با آرایش از ترفندهای میکاپ است که راه‌های مختلفی برای پوشاندن جای لک صورت با آرایش وجود دارد که در ادامه این مطلب از وب سایت آزاده بدخشان، بهترین میکاپ آرتیست زاهدان به آنها اشاره کرده‌ایم. آزاده بدخشان بهترین میکاپ عروس در زاهدان را برای عروس خانم‌هایی که دچار لک صورت هستند، انجام می‌دهند. همه ما در هر سنی باشیم دارای یک سری نواقص پوستی مانند جای جوش و لک، چین و چروک، منافذ باز و جوش‌های سر سیاه و… هستیم. وجود لک روی صورت یکی از مشکلاتی است که برای خانم‌های مسن، میانسال و حتی جوانان پیش می‌آید. شاید این لکه‌ها گاهی باعث اذیت و معذب شدن شوند. شاید اعتماد شما را پایین بیاورند و…. .

اما با این حال باید سعی کنیم در کنار زیبایی‌ها، نواقص خود را هم دوست داشته باشید. حتما متوجه شده‌اید که این روزها بیشتر مردم به چهره‌های طبیعی و زیبایی‌های طبیعی جذب شده‌اند. بیشتر خانم‌ها آرایش محو و ملایم و ساده انجام می‌دهند. اما اگر بازهم به دنبال پوشاندن لکه های صورت با کمک آرایش هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. آرایش صورت های لکه دار کار آسانی است و با آموزش پوشاندن لکه های صورت و رعایت نکات آرایش برای پوشاندن لک های روی پوست، پوستی صاف و یکدست خواهید داشت.

رسیدگی به پوست بهترین درمان برای لک صورت

اگر دوست دارید مشکل را از ریشه درمان کنید، بهترین کار برای محو لکه‌های صورت، رسیدگی به پوست است. در برخی مواقع که از خواب بیدار می‌شوید، لکه‌های پوستی خود را به خوبی نشان می‌دهند. پس قبل از اینکه بخواهید به دنبال محو لک های صورت با آرایش باشید ابتدا به فکر درمان آنها باشید. اگر لکه‌های پوستی شما در اثر جای جوش ایجاد شده‌اند می‌توانید از انواع ماسک‌های صورت استفاده کنید. از بین بردن جای جوش با روش‌های خانگی به شما کمک زیادی در محو لکه های صورت می‌کند. انواع کرم‌های مراقبتی در کمرنگ کردن جای جوش و لک صورت نقش دارند. بنابراین می‌توانید برای مدتی از آنها استفاده کنید و برای همیشه بدون آرایش، از شر لکه‌های صورتتان خلاص شوید. پس بهتر است این لک‌های صورت را از ریشه حل کنید و همیشه به دنبال پوشاندن لک‌های صورت با آرایش باشید.

چگونه جای لک صورت را با آرایش بپوشانیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها روش‌های پوشاندن لک های صورت با آرایش را امتحان کرده باشید ولی بعد از میکاپ زمانی که در صورت خود دقت می‌کنید بازهم متوجه لکه‌های پوستی خود می‌شوید. دلیل این اتفاق این است که شما ترتیب استفاده از لوازم آرایش برای زیرسازی پوست را نمی‌دانید. یا از رنگ‌هایی استفاده می‌کنید که مناسب نیستند. برای مثال شما از کرم پوشاننده لک رنگ روشن برای تمام قسمت‌های پوست استفاده می‌کنید.

انتظار هم دارید که کرم پودر همه لکه‌های صورت را بپوشاند. اما متوجه خواهید شد که لکه‌های صورتتان همچنان مشخص است. یکی از علت‌های این اتفاق این است که رنگ کرم پودر مخملی شما برای محو لک صورت مناسب نیست. به دلیل باید برخی از تکنیک‌های میکاپ را آموزش ببینید و این تکنیک‌ها به شما در پوشاندن لکه های صورت با آرایش کمک می‌کنند. در ادامه به آموزش پوشاندن لکه های صورت با آرایش و میکاپ اشاره خواهیم کرد:

شستشوی پوست از مراحل پوشاندن لکه صورت

اولین قدم برای یک میکاپ خوب این است که از تمیزی و مرطوبی پوست خود اطمینان پیدا کنید تا بتوانید کار را آغاز کنید. حتی پوست‌های چرب نیاز به رطوبت دارند و براس اینکه آرایش پوست چرب به بهترین نحو انجام شود باید از مرطوب کننده مناسب پوست استفاده شود. هر آرایشی که بخواهید روی پوست خود انجام دهید باید ابتدا پوست خود را تمیز و مرطوب کنید. بنابراین قبل از میکاپ، ابتدا صورتتان را بشویید. از ژل شستشوی صورت برای شستشوی صورتتان استفاده کنید. سپس با یک کرم مرطوب کننده صورتتان را مرطوب کنید. پوست نرم به پخش شدن لوازم آرایش کمک کرده و مرطوب کننده مانند یک سد بین پوست و محصولات آرایشی قرار می‌گیرد. به این ترتیب پوست شما در اثر استفاده لوازم آرایش آسیب نمی‌بیند. بنابراین قبل از هر میکاپی این مراحل را انجام دهید.

پرایمر برای لک صورت از مراحل آموزش پوشاندن لکه های صورت

با نوک انگشتان خود پرایمر را روی صورت خود اعمال کنید تا اطمینان حاصل شود که آرایش شما صاف و یکدست روی پوست شما خواهد نشست و در تمام روز باقی می‌ماند. در واقع این محصول آرایشی داخل منافذ باز صورت شما را پر می‌کند. بنابراین اگر لکه‌های پوستی با منافذی باز دارید، پرایمر به محو لکه های صورت با میکاپ کمک می‌کند.

رنگ کانسیلر برای لک صورت از مراحل پوشاندن لکه‌ های  صورت با کمک آرایش

از کانسیلر استفاده‌های متعددی می‌شود. کانسیلر را صربدری و به آرامی روی لک‌ها بزنید. از بیوتی بلندر استفاده کرده و با فشردن کانسیلر به محو کردن لکه‌های صورت کمک کنید. به هیچ عنوان پد را روی لکه‌ها نکشید. چراکه ممکن است تمامی اثرات کانسیلر را از بین ببرید.

کرم پوشاننده لک از نکات آرایشی برای پوشاندن لک های روی پوست

در ادامه باید از کرم پودر استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که برای اعمال کرم پودر، بهتر است از براش‌ها و قلموی مخصوص این کار استفاده نمایید. در غیر اینصورت ممکن است کانسیلرها را از بین ببرید و پاک کنید. یا اینکه لایه‌های ضخیم و غیر یکدستی از کرم پودر را روی صورت خود اعمال کنید.

از ضد آفتاب رنگی یا کرم پودر مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید و یک لایه نازک از آن را روی پوست پخش کنید. نگران باقی ماندن لکه‌های پوستی نباشید. اما حتما باید برای پوشاندن لکه های صورت با آرایش از کرم پودر استفاده کنید تا پوستتان یکدست شود. در غیر اینصورت بعد از یکساعت ظاهر پوستتان تیکه تیکه می‌شود و یک رنگ نخواهد بود.

روش پوشاندن لک های صورت به کمک آرایش با پودر فیکساتور

بعد از اعمال کرم پودر چند دقیقه صبر کنید تا این فوانداسیون بر روی پوست شما ثابت شود و سپس به کمک پودرهای فیکساتور، کرم‌های پایه‌ای که به صورت خود زده‌اید را فیکس کنید. با این کار اطمینان خواهید داشت که لک‌های روی صورت از زیر کرم‌ها نمایان نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *