مقالات

خط چشم با چسب، ترفندی بسیار آسان و کاربردی

خط چشم با چسب

روش کشیدن خط چشم با چسب یکی از انواع روش‌ها است که در آرایش و میکاپ بسیار کاربرد دارد و کسانی که مبتدی هستند از این تکنیک استفاده می‌کنند. بیشتر خانم‌ها دوست دارند برای جذابیت بیشتر چشم‌هایشان از خط چشم استفاده کنند. اما خط چشم صاف و زیبا کار هر کسی نیست و فقط یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌تواند این کار را انجام دهد. به همین دلیل افرادی که حرفه‌ای نیستند از چسب نواری یا کاغذی برای خط چشم استفاده می‌کنند. آرایش چشم مجلسی سبب می‌شود تا چشم‌های زیباتری داشته باشید و لازمه یک آرایش و میکاپ چشم زیبا، خط چشم است. مهمترین مشکل خانم‌ها در زمان خط چشم کشیدن این است که دنباله خط چشم را نمی‌توانند به خوبی بکشند. به همین دلیل اکثر روش‌های خط چشم را امتحان می‌کنند. این روش‌ها عبارتند از:

  • خط چشم با چنگال
  • خط چشم با قاشق
  • و خط چشم با خلال دندان
  • کشیدن خط چشم با موچین
  • خط چشم با چسب زخم
  • خط چشم با شابلون

اما بهترین و ساده‌ترین روش، استفاده از چسب است. نگران اینکه نمی‌توانید خط چشم بکشید، نباشید. با این روش به سادگی می‌توانید آرایش چشم خود را تکمیل و زیباتر کنید. در ادامه این مطلب از بهترین میکاپ آرتیست زاهدان سایت آزاده بدخشان با این ترفند جالب به طور کامل آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

آموزش کشیدن خط چشم با چسب نواری

برای اینکه در میکاپ عروس، چشم‌ها زیباتر دیده شوند باید حتما خط چشمی زیبا داشته باشید. خط چشم انواع مختلفی دارد. برای مثال خط چشم مایع، مدادی و ماژکی از انواع آن هستند. برای اینکه چشم‌ها درشت‌تر و خوش‌فرم‌تر دیده شود باید خط چشم را روی خط مژه و پشت پلک بکشید. خط چشم انواع مختلفی دارد. برای مثال خط چشم روباهی، گربه‌ای، مصری، نازک، پهن و ….. . برای اینکه بتوانید خط چشم را صاف بکشید آموزش زیر را دنبال کنید:

چسباندن یک تکه چسب نواری به گوشه چشم

ابتدا به اندازه 3 سانت، نوار چسب را ببرید. سپس آن را بر روی دست خود، چندین بار بچسبانید تا قدرت چسبندگی آن کمتر شود. با اینکار به سختی به ناحیه نازک دور چشم نمی‌چسبد. سپس با دقت کامل آن را زیر گوشه خارجی خط مژه پلک پایین به طور زاویه دار بچسبانید. این کار را به گونه‌ای انجام دهید که انتهای چسب به انتهای دنباله ابرو برسد. برای اینکه اینکار را دقیق‌تر انجام دهید چسب را از بینی به سمت گوشه چشم و در نهایت به انتهای ابرو بچسبانید. در غیر اینصورت خط چشم شما جلوه‌ی زیبایی ندارد. حتما برای اینکه چسب را بر روی پوست بچسبانید این دو نکته زیر را رعایت کنید:

  • اگر میخواهید دنباله خط چشم ملایم باشد، زاویه چسب را کمتر کنید.
  • حتما مطمئن شوید که چسب به طور کامل به پوست چسبیده باشد تا مواد خط چشم به زیر چسب نفوذ نکند و باعث خرابکاری نشود.

لایه اول خط چشم را با مداد بکشید

با یک مداد چشم روشن، یک خط نازک در بالای خط مژه فوقانی بکشید. این خط باید تا حد ممکن نازک باشد و به خط مژه فوقانی نزدیک باشد. خط را تا انتهای لبه چسب ادامه دهید. اگر خط چشم را با مداد بکشید، باعث می‌شود که تسلط بیشتری داشته باشید و در صورت اشتباه بتوانید آن را پاک کنید. برای اینکار طبق این مراحل پیش بروید:

  • از وسط خط مژه پلک بالا و یا گوشه داخلی چشم شروع کنید و به سمت گوشه خارجی چشم بروید.
  • برای اینکه دستتان نلرزد انگشت کوچکتان را بر روی گونه قرار دهید. نیازی نیست خیلی استرس داشته باشید چون با مداد این کار را انجام می‌دهید و باردیگر خطی بر روی آن می‌کشید. در اینجا نوار چسب مانند یک خط کش عمل می‌کند. اگر خط چشم بر روی چسب ریخت نگران نباشید چون آن را برمیدارید. بلکه باید تمرکز خود را بر روی اینکه یک خط باریک و صاف در کنار لبه نوار چسب بکشید، بگذارید.

روش کشیدن دنباله خط چشم با چسب نواری

از انتهای خط چشم در گوشه چشم، خطی را در ادامه چسب بکشید. این خط را تا استخوان ابرو ادامه دهید. از پخش شدن مواد بر روی چسب نترسید. اگر چسب را بخوبی چسبانده باشید مشکلی پیش نخواهد آمد. بعد از اینکه دنباله نازکی با خط چشم با چسب کشیدید می‌توانید چسب نواری را بردارید و نتیجه کار را در مرحله اول ببینید.

کامل کردن خط چشم با چسب کاغذی

بعد از خط اولیه دوباره یک خط دیگر به سمت داخل چشم بکشید. قسمت خارجی خط چشم باید پهن‌تر از قسمت داخلی آن باشد. بعد از تکمیل نهایی آرایش چشم، چسب را بردارید.

 لایه دوم را بر روی خط قبلی خط چشم بکشید

برای اینکه خط چشم مشکی‌تر باشد از خط چشم مایع یا ماژیکی استفاده کنید و دقیقا بر روی همان لایه که با مداد کشیدید، بکشید. این کار از پخش شدن مداد بر روی چشم جلوگیری می‌کند.

ترفند خط چشم نازک با چسب کاغذی

هنوز خط چشم تکمیل نشده است و باید از وسط خط مژه بالایی به سمت گوشه داخلی چشم، خط چشم بکشید. با ضربات کوتاه، خط باریکی را به سمت گوشه داخلی چشم بکشید. زمانی که خط به گوشه داخلی رسید باید نوک قلم را به مژه‌ها نزدیک کنید. هرچه خط چشم را نازک‌تر بکشید نتیجه نهایی کار زیباتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *