مقالات

خط چشم گربه ای با آسان ترین روش ها

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای چشم‌ها را زیباتر می‌کند و اگر کمی دستتان بلرزد، زیبایی کل چشم‌ها و آرایش از بین خواهد رفت. بنابراین اگر می‌خواهید آموزش مدل خط چشم گربه ای برای مبتدی‌ ها و حرفه‌ای را بیاموزید در ادامه این مطلب از وب سایت آزاده بدخشان، بهترین میکاپ آرتیست زاهدان با ما همراه باشید. نحوه میکاپ چشم گربه‌ای برای روز و شب متفاوت است و خانم آزاده بدخشان برای بهترین میکاپ عروس در زاهدان و اجرای خط چشم گربه‌ای حساسیت ویژه‌ای به خرج داده و بهترین تکنیک‌ها را اجرا خواهند کرد.

از آنجایی که آرایش چشم تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری خانم‌ها و دختران جوان دارد بهتر است خانم‌ها در زمان انتخاب آرایش چشم‌های خود به فرم چشم‌ها و ویژگی‌های ظاهرشان توجه کنند تا بتوانند چشم‌هایشان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ نمایند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع خط چشم و آموزش آرایش چشم گربه ای با انواع روش‌ها آشنا شوید.

انواع خط چشم برای خط چشم گربه ای شیک و آسان

خط چشم‌های متفاوتی با برندهای گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه به معرفی هریک میپردازیم:

خط چشم مدادی  بهترین انتخاب برای مبتدی ها

استفاده از خط چشم مدادی بسیار راحت است.  چراکه روانتر بوده و پاک کردن آن راحت‌تر خواهد بود. نوک مداد چشم باید روان و نرم و ضدآب باشد. چراکه اگر نوک مداد سفت باشد، پشت پلک چروک می‌شود. برای رفع این کار با فشار دست نوک مداد را نرم‌تر کنید. برخی از مدادهای چشم یک اسفنج کوچک و نازک در انتهای بدنه خود دارند که این اسفنج‌ها مناسب حالت دهی و پخش کردن مداد چشم هستند. نوک مداد باید تیز باشد تا بتوانید خط های نازک پشت پلک بکشید. چراکه خط های کلفت و ضخیم با مداد چشم زیبایی میکاپ را از بین خواهد برد.

خط چشم ژله‌ای برای آرایش چشم گربه ای

خط چشم ژله‌ای بافت ماتی دارد که در یک ظرف یا کاسه کوچک قرار داشته و باید با یک براش نازک یا تخت، خط چشمتان را بکشید. بهترین انتخاب برای افراد تازه کار، خط چشم ژله‌ای است. چراکه دیرتر خشک شده و افراد مبتدی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و خط چشم را مرتب یا حتی پاک کنند. معمولا این خط چشم‌ها زیر چشم نمی‌ریزند و برای افرادی که تعریق زیادی دارند، بهترین انتخاب است. با استفاده از این مدل خط چشم می‌توانید خط چشم نازک یا ضخیمی بکشید اما این مسئله به ابتکار و اندازه براش شما بستگی دارد.

خط چشم مایع برای کشیدن خط چشم گربه ای شیک و آسان

از پرطرفدارترین نوع خط چشم‌ها، خط چشم مایع است که خط چشم‌های ماژیکی و کوزه‌ای و.. در این دسته قرار می‌گیرند. این مدل خط چشم، سریع خشک می‌شود و بهتر است بعد از تمرین و یادگیری خط چشم از آنها استفاده شود. از آنجایی که میزان پیگمنت یا رنگدانه این خط چشم بالا است باید خط چشم را به درستی بکشید. چراکه پاک کردن آن دشوارتر است. در زمان خرید این محصول به براش آن توجه کنید. براش‌ها ضخیم و گرد مناسب خط چشم‌های ضخیم هستند. اما خط چشم‌هایی که نوک تیز دارند، می‌توانید هر دو مدل خط چشم نازک و ضخیم را با آن بکشید.

با انواع مدل های آرایش چشم گربه ای آشنا شوید

شما باید با توجه به فرم چشم‌هایتان به چند نکته توجه کنید که در ادامه به توضیح هریک از آنها پرداخته‌ایم:

خط چشم گربه ای برای پلک بلند یا عمیق

اگر پشت پلک بلند یا عمیقی دارید و استخوان ابروی شما برجسته است، ممکن است آرایش چشمتان پنهان شود یا مورد توجه قرار نگیرد. بنابراین اگر به خط چشم گربه‌ای علاقه دارید، بهتر است برای این فرم چشم، خط چشم را ضخیم بکشید. ضخامت خط چشم به شما کمک می‌کند تا میکاپ چشم بهتر دیده شود و توصیه می‌کنیم خط چشم نازکی گوشه داخلی چشم بکشید و دم خط چشم را ضخیم کنید.

خط چشم گربه ای برای پلک افتاده

پلک افتاده شیبه پلک عمیق است. اما ابروها در این نوع پلک، نزدیک چشم‌ها قرار دارند و به نظر می‌رسد پوست ابرو روی پلک است. برای این مدل چشم ابتدا خط چشم را از دم آغاز کنید و در زمان کشیدن خط چشم، چشم‌هایتان را باز نگهدارید. خط چشم باید نزدیک به خط رویش مژه‌ها و کمی ضخیم باشد اما ضخامت آن باید به گونه‌ای باشد که تمام پلک سیاه نشود. چسباندن مژه مصنوعی و مژه‌های بلند برای این فرم چشم، چشم‌ها را زیباتر خواهد کرد.

خط چشم گربه ای ساده و مجلسی برای چشم‌های رو به پایین

اگر فرم چشم رو به پایینی دارید باید با خط چشم، چشم‌ها را لیفت کنید. برای این منظور در همان ابتدا کانسیلر را به صورت مورب و رو به بالا در گوشه چشم بکشید و با بیوتی بلندر محو کنید. پس از آن یک خط مورب و کشیده بکشید تا فرم چشمتان رو به بالا برود.

ترفندهای آموزش خط چشم گربه ای جذاب برای تمامی چشم‌ها

از خط چشم‌هایی که هیچ وقت قدیمی و تکراری نمی‌شود، خط چشم گربه ای است. در ادامه به ترفندهای خط چشم گربه ای اشاره کرده‌ایم:

آموزش خط چشم گربه ای کشیده ساده و مجلسی به همراه سایه چشم

در مرحله اول پلک را تمیز کنید. چراکه هرچه پلک چرب‌تر و کثیف‌تر باشد، آرایش چشم ماندگاری کمتری خواهد داشت. بعد از آن مقداری پرایمر به پشت پلک بزنید تا ماندگاری آرایش چشم و صورت افزایش یابد. در مرحله بعد مقداری کرم پودر و سپس مقداری کانسیلر بر روی پلک بزنید. در این مرحله سایه چشم را بردارید و برای اینکه چشمانی کشیده‌تر داشته باشید، سایه قهوه‌ای را به سمت بیرون چشم بکشید و آن را محو کنید. هرگز گوشه چشم را نکشید تا حالت چشم‌ها عادی باشد.

ابتدا خط نازکی از وسط پلک تا بیرون از چشم بکشید. این خط بهتر است نزدیک محل رویش مژه‌ها باشد. در نهایت یک خط مورب برای دم خط چشم، گوشه پلکتان بکشید. این خط مورب می‌تواند به صورت یک خط معمولی یا عدد 8 باشد. اگر دم خط چشم شبیه عدد 8 است، داخل آن را به آرامی پر کنید و سپس ریمل بزنید تا آرایش چشمتان تکمیل شود. اگر ریمل به پشت پلکتان خورد، اجازه دهید تا ریمل خشک شود و سپس با یک براش تمیز ریمل را با گوش پاک کن تمیز کنید.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات پرتکرار شما عزیزان درباره آرایش چشم گربه ای پاسخ داده‌ایم:

خط چشم گربه ای به چه چشمی میاد؟

همه خانم‌ها به خط چشم گربه‌ای علاقه دارند. چراکه این مدل خط چشم، چشم‌ها و میکاپ را زیباتر می‌کند. خط چشم گربه ای برای انواع فرم چشم‌ها و آرایش چشم مجلسی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *