مقالات

رفع خط خنده با میکاپ

رفع خط خنده با میکاپ

رفع خط خنده با میکاپ یکی از راه‌هایی است که برای مخفی کرن خط لبخند مورد استفاده قرار می‌گیرد. انجام تکنیک رفع خط خنده با میکاپ بسیار مهم و تخصصی است. زیرا بسیاری از عروس خانم‌ها هستند که خط لبخندهای عمیقی دارند و برای میکاپ عروس باید با آرایش، خط لبخند را محو کرد. همین تکنیک باعث می‌شود تا آرایش و میکاپ عادی با یک گریم حرفه‌ای متفاوت باشد. در ادامه این مطلب از سایت آزاده بدخشان، بهترین میکاپ آرتیست زاهدان با تکنیک‌های رفع خط خنده با آرایش و میکاپ آشنا می‌‎شوید.

زمانی که مواد آرایشی بر روی پوست کاملا مشخص باشد، نشان دهنده غیر حرفه‌ای بودن میکاپ آرتیست است. زیرا اگر کرم پودر و مواد آرایشی بر روی پوست بماند، نه تنها چهره فرد را زیباتر و جذاب‌تر نمی‌کند. بلکه ایرادهای چهره بیشتر نمایان می‌شوند. پس در انتخاب میکاپ آرتیست خود دقت کنید! خانم آزاده بدخشان در حرفه میکاپ و گریم بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و خط خنده را برای شما عزیزان به بهترین شکل محو می‌کند.

خط خنده چیست؟ و دلایل به وجود آمدن آن

به طور کلی خط لبخند یا خنده به خطوطی گفته می‌شود که به شکل پرانتز در دو طرف دهان وجود دارند. این خطوط از پایین بینی شروع می‌شوند و تا گوشه دهان یا لب‌ها ادامه دارد. این خطوط، گوشه لب‌ها و خطوط عمومی لب را شامل می‌شوند. به طور کلی این خطوط به دلایل زیر ایجاد می‌شوند:

  • افزایش سن
  • کاهش کلاژن پوست
  • قرار گرفتن طولانی مدت در زیر نور خورشید
  • سیگار کشیدن
  • افزایش یا کاهش شدید وزن

رفع خط خنده همیشه جزو دغدغه خانم‌هایی است که این خطوط را دارند. اما نگران نباشید در ادامه این مطلب از وب سایت آزاده بدخشان بهترین میکاپ آرتیست زاهدان راهکارهایی برای رفع خط خنده با میکاپ به شما عزیزان یاد می‌دهیم تا در کمتر از چند دقیقه بتوانید خطوط لبخند خود را با آرایش محو کنید.

آیا می‌توان از ایجاد خط خنده جلوگیری کرد؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید بله می‌‍توانید از ایجاد خط خنده جلوگیری کنید. شما عزیزان برای اینکه خط خنده نداشته باشید باید مراقبت از پوست را جدی بگیرید و آن را رعایت کنید. همچنین باید از یک کرم ضدآفتاب عالی برای جلوگیری از ایجاد خط لبخند استفاده کنید. همچنین اگر سیگار نکشید، پوستی سالم‌تر دارید و خطوط خنده نخواهید داشت. با رعایت این نکات دیگر خط خنده ندارید. اما با این حال اگر دیر متوجه این موضوع شده‌اید اشکالی ندارد. در ادامه این مطلب می‌توانید رفع خط خنده با میکاپ را انجام دهید.

آموزش مخفی کردن خط لبخند با آرایش

چنانچه یک روز طولانی و شلوغی داشته‌اید، خط لبخند شما بسیار عمیق‌تر از آنچه که هست به نظر می‌رسد. به همین دلیل به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم که حتما روش رفع خط خنده با میکاپ را امتحان کنید. برای اینکه بتوانید با آرایش خط لبخند را محو کنید طبق مراحل زیر پیش بروید:

مرطوب کننده از مراحل اولیه برای رفع خط خنده با میکاپ

ابتدا پاکسازی صورت و آماده سازی پوست قبل از میکاپ را انجام دهید. بعد از اینکه پاکسازی را انجام دادید حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. مرطوب کننده یک پایه آرایشی برای رفع خط خنده با میکاپ می‌باشد. استفاده از مرطوب کننده باعث می‌شود تا پوست بر اثر استفاده از محصولات آرایشی  دیگر مثل کرم پودر و… خشک نشود. برای اینکه خط خنده را به خوبی از بین ببرید و رفع کنید ابتدا اسفنج آرایشی خود را درون لوسیون مرطوب کننده بزنید. سپس این اسفنج را بر روی  چروک‌هایی مثل چروک دور چشم و خط خنده و خط اخم بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوست شود.

کانسیلر برای خط خنده

تا حد امکان برای رفع خط خنده با میکاپ از پوشاننده‌هایی استفاده کنید که برای کاهش چین و چروک ساخته شده باشد. پوشش دهنده و کانسیلر باید 1 درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست باشد. کانسیلر را به اطراف خط خنده بزنید و سپس روی خطوط، کانسیلر را محو کنید. سپس با انگشت یا بیوتی بلندر خطوط کانسیلر یا کرم پودری که استفاده کرده‌اید را به صورت ضربه‌ای محو کنید.

بهترین کرم برای از بین بردن خط خنده

بهترین کرمی که برای رفع خط لبخند وجود دارد کرم‌هایی است که کلاژن سازی پوست را تحریک کند. اگر کلاژن سازی پوست تحریک شود، در نتیجه تولید کلاژن سازی در پوست افزایش می‌یابد. به همین ترتیب پوست بازسازی و ترمیم می‌شود. بهترین مارک کرم برای رفع خط خنده با میکاپ کرم‌های لیفت کننده و ضد چروک است. موادی باید در این نوع کرم‌ها برای رفع خط خنده وجود داشته باشد تا کلاژن سازی پوست تحریک شود و پوست آسیب دیده بازسازی و ترمیم شود. از جمله مواد موجود در کرم‌های لیفت کننده عبارت است از:

  • اسیدهای میوه : اسیدهای میوه از میوه‌های طبیعی تهیه شده‌اند. کرم‌های دارای اسید میوه بهترین نوع کرم برای رفع خط خنده هستند. همچنین این نوع کرم‌ها برای تولید کلاژن و ساخت الاستین بسیار عالی هستند.
  • کلاژن، الاستین و پيتيدها : تمامی این مواد باعث می‌شوند تا پوست محکم‌تر شود. همچنین این مواد دارای خاصیت کشسانی هستند که کشسانی پوست را زیادتر می‌کنند.
  • سیلیکون موجود در کرم‌ها برای رفع خط خنده : ماده سیلیکون سبب جذب آب در سلول‌های پوستی می‌شود. در نتیجه این ماده خط خنده را از بین می‌برد.
  • ویتامین C و E : این ویتامین‌ها دارای خاصیت آنتی اکسیدان می‌باشند. همچنین ویتامین‌های آ و سی باعث تحریک کلاژن پوست می‌شوند. بنابراین سلول‌های جدیدی به وجود می‌آیند. همچنین با افزایش جریان خون، ترمیم پوست سریع‌تر و تندتر انجام می‌شود. بهترین زمان استفاده از این نوع کرم‌ها برای رفع خط خنده، روزها می‌باشد.

آیا ترزیق ژل برای رفع خط خنده خوب است؟؟

ژل‌های تزریق شده در نواحی خط اخم و خط خنده از نوع پروتئینی هستند. به همین دلیل با بدن سازگارند و عوارضی برای بدن ندارند. اما با ترزیق ژل تورم و التهاب خواهید داشت. همچنین از جمله عوارض جانبی بوتاکس و ژل می‌توان به کبودی اشاره کرد. این کبودی ممکن است در اثر پاره شدن رگ‌های خونی با سوزن ایجاد شود. این مورد هم با گذاشتن کمپرس سرد رفع می‌شود و کبودی بعد از مدتی از بین می‌رود. درست است که این موارد بعد از مدتی از بین می‌روند. اما برخی افراد از سون آن ترس دارند. برخی دیگر به دنبال هزینه‌های زیاد نیستند. به همین دلیل کمترین هزینه و بهترین کار برای از بین بردن خط خنده، میکاپ و گریم و آرایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *