مقالات

زاویه سازی فک با میکاپ

زاویه سازی فک با میکاپ

زاویه سازی فک با میکاپ به وسیله تکنیک کانتورینگ صورت انجام می‌شود. کانتورینگ صورت یکی از تکنیک‌های آرایشی جدید است که اعضای مختلف چهره مانند گونه، بینی، پیشانی و فک را تغییر می‌دهد. برای مثال اگر بینی پهن باشد با کمک کانتور می‌توانید فرم بینی را متعادل‌تر کنید و باریک‌تر نشان دهید. امروزه خط فک مشخص و زاویه دار به عنوان یک معیار زیبایی برای زنان و مردان در نظر گرفته می‌شود. برای زاویه سازی فک نیازی به عمل جراحی و هزینه‌های گزاف نیست. در ادامه این مطلب از وب سایت آزاده بدخشان که بهترین میکاپ عروس در زاهدان را انجام می‌دهند، با تکنیک‌های زاویه سازی فک با آرایش و میکاپ آشنا خواهید شد.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که جذابیت خط فک زاویه دار به دلیل این است که صورت قاب می‌شود و لاغرتر نشان داده می‌شود. اما برخی دیگر معتقدند که جذابیت ناشی از گرایش طبیعی انسان به سمت نشانه‌های فیزیکی سلامت باروری از جمله فک قوی است. صرف نظر از دلیل جذابیت آن، بیشتر مردم بر این باورند که یک فک زاویه دار همیشه جذاب‌تر از یک چانه نرم‌تر است. در نتیجه برخی از خانم‌ها با کمی زاویه سازی صورت احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنند. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه زاویه سازی صورت با آرایش و در خانه را انجام دهید.

آموزش زاویه سازی صورت با آرایش و در خانه

راز کوچکی که وجود دارد این است که ممکن است ندانید زمانی که خط فک و زاویه صورت کسی را تحسین می‌کنید، این احتمال وجود دارد که تمام این زیبایی به لطف آرایش باشد. مجموعه‌ای از محصولات آرایشی از کانسیلر گرفته تا انواع کانتور وجود دارند که شما می‌توانید با آنها زاویه سازی فک را انجام دهید. البته اگر تکنیک‌های مناسب را بدانید، عالی‌ترین زاویه سازی فک با میکاپ را انجام می‌دهید. در ادامه این مطلب ترفندهای زاویه سازی صورت با آرایش را یاد می‌گیرید:

آموزش زاویه سازی فک با کانتور

کانتورینگ اولین قدم برای زاویه سازی فک با میکاپ است. اگر می‌خواهید خط فک تیزتر از حالت طبیعی به نظر برسد، لازم است که از رنگ مناسبی برای کانتور صورت زاویه دار استفاده کنید و کانتور خود را در قسمت‌های درست بزنید. در زمان کانتورینگ خط فک، از رنگ پودری یا کرمی استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن‌تر از سایه‌ای باشد که برای کانتورینگ استخوان گونه یا بینی خود استفاده می‌کنید. رنگ پوست روی گردن و زیر چانه معمولا روشن‌تر است.

چراکه معمولا این نواحی کمتر در معرض نور خورشید هستند. استفاده از این سایه روشن‌تر به تصحیح رنگ روشن‌تر پوست در این قسمت‌ها کمک می‌کند. برای کانتورینگ خط فک و زاویه سازی صورت با میکاپ استفاده از کانتور را در لبه فک خود شروع نکنید. در عوض از پشت گوش شروع کنید تا ظاهری طبیعی و یکپارچه داشته باشید. برای زاویه سازی فک با آرایش با استفاده از یک براش زاویه دار متوسط، خطوط کانتور خود را با حرکات کوتاه و رو به پایین محو کنید و براش را در مرکز چانه خود قرار دهید و این کار را در سمت دیگر فک هم تکرار کنید.

آموزش کامل زاویه سازی فک با هایلایت برای انواع فرم صورت

هایلایت کردن به اندازه کانتورینگ صورت برای رسیدن به خط فک مورد نظر و زاویه سازی صورت با آرایش مهم است و اهمیت دارد. متعادل کردن تیرگی کانتور با هایلایتر توجه را به خط فک شما جلب می‌کند و آن را واضح‌تر و مشخص‌تر نشان می‌دهد. در ابتدا اطمینان پیدا کنید که از یک هایلایتر مات (نه براق) استفاده می‌کنید. هایلایترهای طبیعی با رنگی که به رنگ پوست طبیعی شما نزدیک است، برای مشخص کردن ساختار استخوانی فک بهترین عملکرد را دارند.

یکنواخت کردن آرایش بعد از زاویه سازی فک

زمانی که حرف از ایجاد خط فک باریک‌تر و زاویه سازی صورت با آرایش می‌شود، اهمیت ترکیب و بلند کردن مواد آرایشی را نمی‌توان دست کم گرفت. اگر آرایش خود را آنطور که باید ترکیب نکنید، خط فک شما بسیار غیر طبیعی به نظر خواهد رسید. بنابراین بعد از اینکه مواد آرایشی را در امتداد خط فک خود با یک براش کانتور ترکیب کردید از یک براش پودری بزرگتر استفاده کنید و آن را روی کانتور خود به سمت پایین گردن خود بکشید. با این کار ظاهر یکنواختی ایجاد می‌شود. اگر بیش از حد کانتور بزنید، خطوط آن بیشتر شبیه ته ریش می‌شود. برای رفع این کار مقدار کمی کانسیلر را با استفاده از یک بیوتی بلندر مرطوب آرایشی روی پوست خود بمالید تا کمی تیرگی خنثی شود.

دقت و توجه به تمام جزییات آرایش

ترکیب و پخش کردن کامل مواد آرایشی، کلید موفقیت زاویه سازی صورت با آرایش است. حتی اگر فکر می‌کنید کانتور خود را به صورت یکپارچه با پوست خود ترکیب کرده‌اید، ممکن است در اشتباه باشید. تشخیص خطوطی که روی پوست، خوب پخش و ترکیب نشده‌اند در مکانهایی که به سختی قابل مشاهده هستند مانند زیر چانه بسیار سخت است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه با خط فک مشخص کانتور، از خانه خارج شوید از زوایای مختلف و زیر نورهای مختلف به خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که آرایش شما کاملا با پوستتان ترکیب شده و هیچ خط مشخصی برجای نمانده است.

استفاده از کرم زاویه سازی فک و پودر فرم دهنده برای زاویه فک

پودرهای فرم دهنده، محصولات ویژه‌ای هستند که به طور خاص برای بهبود ظاهر ساختار طبیعی استخوان صورت شما طراحی شده‌اند. این پودرها به عنوان جایگزینی برای کانتور، برنز کننده و هایلایتر برای برجسته سازی و مشخص کردن استخوان گونه، بینی و خط فک استفاده می‌شوند. این محصولات در رنگهای تیره و روشن برای کانتورینگ و هایلایت عرضه می‌شوند و تاثیر ظریف و محسوسی روی پوست شما دارند. اگر هدف شما از زاویه سازی صورت با آرایش یک خط فک نه چندان غیر طبیعی و در واقع ظاهری فوق طبیعی است، پودرهای فرم دهنده صورت را امتحان کنید.

عدم استفاده از لوازم آرایشی براق

هیچ کس خط فکی ندارد که به طور طبیعی برق بزند. اگر می‌خواهید کسی از زاویه سازی صورت شما با آرایش و خط فک تقلبی‌تان باخبر نشود، محصولات کانتور یا برنزه براق و درخشان را که تاثیر زیادی در نتیجه نهایی آرایش شما دارند، کنار بگذارید. استفاده از محصولات آرایشی زرق و برق‌دار در زاویه سازی فک با میکاپ ممنوع است. اما باید مراقب محصولاتی که کمی درخشندگی هم دارند، باشید. درخشش این محصولات همیشه در نگاه اول مشخص نیست. اما به محض اینکه وارد نور طبیعی خورشید شوید بر روی پوست شما میدرخشد. اگر مطمئن نیستید که محصولی براق یا مات است، قبل از خرید فهرست مواد تشکیل دهنده آن را برای اطمینان از عدم وجود هرگونه نشانه‌ای از زرق و برق یا درخشش بخوانید.

انتخاب فرمولاسیون درست بر اساس جنس پوست شما یکی از ترفندهای مهم زاویه سازی فک با کانتور

دو نوع محصول اصلی کانتور وجود دارد که عبارتند از کانتور پودری و کانتور کرمی.اکنون این سوال پیش می‌آید که کدام فرمول کانتور برای مشخص کردن خط فک و زاویه سازی فک با کانتور مناسب است؟ هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد. محصولی که بهترین و طبیعی‌ترین نتایج را برای شما ایجاد می‌کند به رنگ پوست، نوع پوست و سطح مهارت شما در کانتورینگ بستگی دارد. در کل افرادی که دارای پوست خشک هستند بهتر است از کانتور کرمی و افرادی که دارای پوست چرب هستند از کانتور پودری استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *