ویدئو

برجسته کردن گونه با میکاپ در 6 مرحله

برجسته کردن گونه با میکاپ در 6 مرحله

برجسته کردن گونه با میکاپ یکی از روش‌های راحت برای داشتن گونه برجسته بدون عمل است. تکنیک فوق العاده برجسته کردن گونه با آرایش می‌تواند تاثیر فراوانی در زیبایی چهره افراد داشته باشد. بسیاری از افرادی که به دنبال بزرگ شدن گونه در یک هفته و داشتن گونه‌های برجسته هستند به سراغ عمل جراحی و تزریق چربی به گونه می‌روند. اما راه حلی کارآمدتر و بسیار راحتتر برای داشتن گونه برجسته بدون عمل، تکنیک‌های میکاپ و آرایش گونه است. درواقع برجسته کردن گونه بدون جراحی و با کمک تکنیک های آرایشی برای افرادی که گونه ندارند سبب شده تا دیگر نیازی به استفاده از داروهای شیمیایی و جراحی نداشته باشند.

با توجه به تفاوت ارایش گونه برای صورت گرد، آرایش گونه برای صورت کشیده و آرایش گونه برای صورت لاغر برای برجسته کردن گونه با میکاپ نیز باید تکنیک‌های اصولی رعایت شود. بدین منظور ما در این مطلب از وبسایت آزاده بدخشان به روش کانسیلر برجسته كردن گونه با رژگونه و تکنیک‌های اصولی آن پرداخته‌ایم.

برجسته کردن گونه با آرایش و استفاده از رژ گونه

یکی از روش‌های برجسته کردن گونه با میکاپ و آرایش استفاده از رژگونه است. امروزه بسیاری از افراد با رعایت برخی تکنیک‌ها در میکاپ خود می‌توانند چال گونه با آرایش ایجاد کنند. و حتی با برجسته کردن گونه با میکاپ سبب پرتر نشان دادن چهره خود در آرایش صورت لاغر شوند. لازمه تمامی این اصول دانستن روش صحیح استفاده از این محصول آرایشی است. همچنین بسیاری به این پرسش برمی‌خورند که چطوری رژگونه بزنم؟ اگر شما بدون توجه به خط‌ های صورت و فرم گونه‌ها، از رژگونه استفاده کنید، تغییر چهره شما ممکن است حالت زیبایی نداشته باشد. با بهره‌گیری از تکنیک‌های میکاپ و زاویه سازی فک با میکاپ می‌توان گونه برجسته بدون عمل داشت.

برای یافتن سیب گونه برای برجسته کردن گونه با میکاپ، جلوی آینه بروید و لبخند بزنید. در این حالت برجستگی ایجاد شده سیب گونه معرفی شده و برای آرایش گونه برای صورت کشیده فرچه را باید روی استخوان گونه حرکت دهید.

مراحل برجسته کردن گونه با میکاپ

برای آموزش ارایش گونه برای صورت گرد یا آرایش گونه برای صورت لاغر مراحل زیر را به درستی انجام دهید:

مرحله اول برجسته کردن گونه با آرایش

در گام اول باید زیرسازی پوست را با استفاده از نرم کننده و پرایمر انجام داد. استفاده از یک کرم پودر خوب و مناسب در این مرحله می‌تواند به بهتر شدن پوست شما کمک کند.

مرحله دوم آرایش گونه برای صورت لاغر

برای برجسته کردن گونه و پرتر نشان دادن صورت خود ابتدا رنگ مناسب رژگونه را انتخاب کنید. بعد از این مرحله باید در مقابل آینه سیب گونه خود را با یک لبخند بیابید. همچنین می‌توانید با مکیدن لپ از داخل سیب گونه را پیدا کنید. با یک قلموی متراکم و بزرگ با زاویه 45 درجه نیز می‌توانید روی گونه محل قرارگیری رژگونه را مشخص نمایید. لازم به ذکر است قبل از برجسته کردن گونه با میکاپ، براش مخصوص رژ گونه را شسته و خشک کنید.

مرحله سوم از ارایش گونه برای صورت گرد

برای برجسته کردن گونه با میکاپ، رژگونه را کاملا روی سیب گونه بزنید. با کانتور صورت نیز می‌توانید موجب نمایش بهتر گونه شوید. البته رنگ کانتور مورد استفاده باید یکی دو درجه از کرم پودر شما تیره‌تر باشد. سپس با قلموی مناسب، پودر کانتور را از ناحیه رشد مو با ضربات پی در پی از زیر گونه تا خط نزدیک لب حرکت دهید. این کار موجب می‌شود چهره شما کشیده‌تر بنظر برسد و یکی از قوائد ارایش گونه برای صورت گرد و کشیده‌تر کردن حالت صورت است.

مرحله چهارم از برجسته کردن گونه بدون جراحی

توجه به این نکته ضروری است که رنگ رژگونه انتخابی باید با پوست شما همخوانی و تناسب داشته باشد. اگر شما دارای پوست سبزه هستید، بهتر است از رنگ‌های تیره برای رژگونه استفاده کنید. درصورتی که قصد انجام آرایش پوست گندمی را دارید، بهترین گزینه رنگ‌های نارنجی و آجری است. برای پوست‌های سفید نیز بهترین رنگ رژگونه صورتی است.

مرحله پنجم از تکنیک فوق العاده برجسته کردن گونه با آرایش

در این مرحله باید رژگونه انتخابی را روی گونه بزنید. بدین صورت که یک براش حجیم و نرم را ئرون رنگ مورد نظرتان بزنید و برای تعادل در رنگ چند ضربه به آن وارد کنید. سپس لبخند بزنید و از قسمت زیرین برآمدی گونه شروع به زدن رژگونه کنید. توجه به این نکته ضروری است که رژگونه باید از بینی فاصله داشته باشد.

مرحله ششم از گونه برجسته بدون عمل

در این مرحله برای برجسته کردن گونه با میکاپ می‌توانید از هایلایتر استفاده کنید. با استفاده از یک براش، هایلایتر را بالای رژگونه خود بزنید. با این کار بالای گونه براق‌تر می‌شود و گونه بیشتر خود را نشان خواهد داد. درصورتی که هایلایتر ندارید نیز می‌توانید از رژگونه براق استفاده کنید. افرادی که تمایل دارند خط گونه آن‌ها مشخص باشد نیز می‌توانند از کانتورینگ و کرم پودر در بالای رژگونه استفاده نمایند.

برای برجسته کردن گونه با آرایش به چه لوازم آرایشی نیاز است؟

بدین منظور کرم پودر، کانتور، پودر برنزه کننده، رژگونه و هایلایتر نیاز است.

روش برجسته کردن گونه در میکاپ لایت عروس به چه صورت است؟

در میکاپ لایت عروس با پخش کردن دایره‌ای رژگونه صورتی می‌توان ظاهری طبیعی به آرایش تان دهید.

استفاده از کانسیلر برای برجسته كردن گونه به چه صورت است؟

برای برجسته کردن گونه با میکاپ بوسیله کانسیلر می‌توانید یک مثلث وارونه با براش بکشید و سپس آن را فید کنید. با کانسیلر روشن‌تر بخش‌هایی از گونه که لازم است روشن‌تر باشد همانند استخوان گونه را فید کنید. قسمتهای کم عمق‌تر مثل زیر استخوان گونه را نیز تیره‌تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *